Prędkość zabija - prawda czy fałsz.
Prędkość zabija.
Poprawię się.
Nadmierna prędkość zabija.
Zgadzasz się, czy nie?
W niniejszym wpisie wygłoszę kilka peanów na temat polskiego systemu edukacji.
Niech wszyscy się dowiedzą jaki on jest naprawdę.
„Szkoły w Polsce są wspaniałe, to twórcze miejsca dla rozwoju naszych dzieci.”
„Nauczyciele w szkoła to elita narodu, kwiat inteligencji, to wybitni specjaliści dbający o rozwój naszych dzieci.”
„Ministerstwo Edukacji Narodowej to zaiste wspaniała instytucja, dbająca o odpowiedni, charakter naszych szkół, o odpowiedni dobór treści dla rozwoju naszych dzieci.”
„Szkoły nasze, te wspaniałe budynki, w których uczą się nasze dzieci, to miejsca perfekcyjnie dostosowane od potrzeb młodego człowieka, gwarantujące mu wszechstronny rozwój.”
Czy gdy to czytasz, a zajmujesz się edukacją alternatywną, kreatywną lub jesteś po prostu wspaniałym nauczycielem w zwykłej powiatowej szkole, gdy robisz to co robisz z czystego serca, to czy się oburzysz z powodu tych peanów, tych uogólnień?
Czy uznasz ze 100% pewnością, że te sformułowania są kierowane do wszystkich bez wyjątku, do każdego elementu systemu edukacyjnego?
Czy będziesz naturalnie wiedział, że nie jest to adresowane wyłącznie do osób podobnych tobie?
Czy jednak poczułeś się połechtany komplementem, który jednak nie był skierowany bezpośrednio do Ciebie, bo był uogólnieniem? Może w tym momencie nie chcesz tego zauważyć?
Uogólnienia są trudne w odbiorze, trzeba dystansu do siebie, aby je odpowiednio czytać.
Reakcja na uogólnienia bardzo dużo mówi o słuchającej ich osobie.
Pamiętaj prędkość zabija.
Obecnie lecimy w przestrzeni kosmicznej wraz z Ziemią z prędkością 30km/s i nie giniemy.
Marcin Stiburski
Poprawię się.
Nadmierna prędkość zabija.
Zgadzasz się, czy nie?
W niniejszym wpisie wygłoszę kilka peanów na temat polskiego systemu edukacji.
Niech wszyscy się dowiedzą jaki on jest naprawdę.
„Szkoły w Polsce są wspaniałe, to twórcze miejsca dla rozwoju naszych dzieci.”
„Nauczyciele w szkoła to elita narodu, kwiat inteligencji, to wybitni specjaliści dbający o rozwój naszych dzieci.”
„Ministerstwo Edukacji Narodowej to zaiste wspaniała instytucja, dbająca o odpowiedni, charakter naszych szkół, o odpowiedni dobór treści dla rozwoju naszych dzieci.”
„Szkoły nasze, te wspaniałe budynki, w których uczą się nasze dzieci, to miejsca perfekcyjnie dostosowane od potrzeb młodego człowieka, gwarantujące mu wszechstronny rozwój.”
Czy gdy to czytasz, a zajmujesz się edukacją alternatywną, kreatywną lub jesteś po prostu wspaniałym nauczycielem w zwykłej powiatowej szkole, gdy robisz to co robisz z czystego serca, to czy się oburzysz z powodu tych peanów, tych uogólnień?
Czy uznasz ze 100% pewnością, że te sformułowania są kierowane do wszystkich bez wyjątku, do każdego elementu systemu edukacyjnego?
Czy będziesz naturalnie wiedział, że nie jest to adresowane wyłącznie do osób podobnych tobie?
Czy jednak poczułeś się połechtany komplementem, który jednak nie był skierowany bezpośrednio do Ciebie, bo był uogólnieniem? Może w tym momencie nie chcesz tego zauważyć?
Uogólnienia są trudne w odbiorze, trzeba dystansu do siebie, aby je odpowiednio czytać.
Reakcja na uogólnienia bardzo dużo mówi o słuchającej ich osobie.
Pamiętaj prędkość zabija.
Obecnie lecimy w przestrzeni kosmicznej wraz z Ziemią z prędkością 30km/s i nie giniemy.
Marcin Stiburski