Woda sodowa

Dziękuję za Wasze słowa, których nigdy w życiu nie uzyskałem w tak wielkiej ilości.
Muszę jednak zadbać o siebie, aby nie uderzyła mi do głowy woda sodowa.
Uprzejmie proszę, nie mówcie już o klonowaniu mnie, gdyż wiem że podobnych, a wręcz lepszych nauczycieli ode mnie jest dużo dużo więcej. Pisze o tym Przemek Staroń w swoim ostatnim wpisie.
Odnajdźcie tych nauczycieli w Waszych szkołach, pomóżcie im wykrzyczeć głośno to czego sami się może trochę wstydzą lub mają obawy przed opinią ich kolegów w pracy.
Niech zakwitnie 1000 kwiatów. (wiem, wiem to zbyt chińskie)
Niech te przepiękne ogrody Mistrzów Stanu Nauczycielskiego zostaną pokazane całemu światu.
Pamiętajcie, bo wiele razy te słowa tu mówiłem.
Nie ja a MY!
Pamiętajcie też, że Szkoła Minimalna nie jest Szkołą Minimalną Marcina Stiburskiego.
Szkoła Minimalna jest GNU GPL!
Oddałem ją WAM na licencji GNU GPL jak to jest w systemach komputerowych LINUX.
GNU GPL:
Celem licencji GNU GPL jest przekazanie użytkownikom czterech podstawowych wolności:
  • wolność uruchamiania programu w dowolnym celu (wolność 0)
  • wolność analizowania, jak program działa i dostosowywania go do swoich potrzeb (wolność 1)
  • wolność rozpowszechniania niezmodyfikowanej kopii programu (wolność 2)
  • wolność udoskonalania programu i publicznego rozpowszechniania własnych ulepszeń, dzięki czemu może z nich skorzystać cała społeczność (wolność 3)
Tylko jeżeli program spełnia wszystkie cztery wolności jednocześnie, wówczas, według FSF, może być uznany za wolne oprogramowanie. Wystarczy, że nie spełnia dowolnej z nich, a nie może być tak kategoryzowany (jest oprogramowaniem zamkniętym).
Z racji tego, że Szkoła Minimalna się rozrasta, a je jestem jak na razie jedynym administratorem grupy, co jest już zbyt obciążające mnie w moim życiu osobistym, poszukuję 10-20 moderatorów grupy, którzy będą dbali o kulturę naszej WSPÓLNEJ dyskusji.
Posty są dodawane bez zatwierdzania, przyjmowanie do grupy także.
Ale czasami zdarzy się, że ktoś kogoś personalnie obrazi i trzeba wtedy zareagować. Albo ktoś chce reklamować coś niezwiązane z tematem grupy. Czasami także trzeba osobę nie stosującą się do zaleceń po prostu wykluczyć z grupy.
Proszę o zgłaszanie się chętnych. Mogą to być nawet moi antagoniści.
Niech żyje różnorodność wypowiedzi, byle w klimacie kultury.

Popularne posty z tego bloga

Świadectwo z czerwonym paskiem

Petycja ONLINE i petycja dla urzędu MEN

Co szkodzi w szkole?