WIKI - Szkoła Minimalna

Grupa się rozrasta. Jest nas 13 tysięcy i pojawiają się glosy, abym przyjechał tu na Kasztance lub przeskoczył mur stoczni i zainicjował COŚ konkretnego.

Tylko już wiele razy mówiłem, że nie ja na MY.

Grupa ma przede wszystkim inspirować, pokazywać że można inaczej i że się tak po prostu inaczej zwyczajnie da.

Zrozumcie, że jestem sobie zwykłym człowiekiem, który chodzi do Biedronki po chleb i nie mam w swojej przestrzeni miejsca, aby być Marszałkiem, Naczelnikiem, Prezesem, Przewodniczącym.

Przypadek sprawił, że napisałem to co napisałem, że powstała Szkoła Minimalna jako idea.

Ale mówię też o tym cały czas, że tą ideę oddałem na licencji wolnościowej GNU GPL.

Mimo głosów krytycznych, słyszę także dużo głosów pozytywnych, którym to wolnościowe podejście do grupy pasuje i wyróżnia ją z innych podobnych.

Ale aby myśli, którymi się tu dzielimy nie umykały, zachęcam kilku chętnych, aby pod szyldem Szkoły Minimalnej stworzyli i uzupełniali WIKIPEDIĘ Szkoły Minimalnej.

Na naszej grupie są setki wartościowych informacji, które giną w mrokach przepastnej studni Facebooka.

Grupa WIKIPEDYSTÓW Szkoły Minimalnej wyławiałaby cenne spostrzeżenia i katalogowała tak, aby po pewnym czasie łatwo można byłoby odszukać informację.

Nie chcę tą grupą zarządzać, bo uważam, że grupa taka powinna mieć całkowitą ode mnie autonomię.

Nie chcę być tu prezesikiem ciągnącym wszystkie możliwe sznurki.

Także, jeżeli pod tym postem dogadacie się wzajemnie, sami wybierzecie narzędzia, czy sposób pracy, bo czujecie wewnętrznie że po prostu warto, to będzie wspaniale.

Pamiętajcie nie ja, a MY.



Marcin Stiburski
Szkoła Minimalna

Popularne posty z tego bloga

Świadectwo z czerwonym paskiem

Petycja ONLINE i petycja dla urzędu MEN

Co szkodzi w szkole?